שירותי מוקד אנוש

שרות קישור ליעוץ רפואי טלפוני

הזמנת שרות רפואי - ביקורי בית

לחצן מצוקה - לחצן קריאה

שירותי מוקד אישיים ו"אוזן קשבת"

הזמנת שרות ביטחוני

שרות יעוץ רפואי טלפוני

המוקד ייבצע קישור לייעוץ רפואי טלפוני עם רופא .

פרטים נוספים

הזמנת שרות רפואי

המוקד יזמין שירותי רופא לבית המנוי כולל ביקורי בית 24 שעות ביממה.

פרטים נוספים

לחצן מצוקה - לחצן קריאה

חיבור למוקד מאויש 24 שעות ביממה כל ימות השנה

פרטים נוספים

שירותי מוקד אישיים

מוקד איתור ועדכון ארצי, הזמנת בעלי מקצוע, מוקד רווחה ואוזן קשבת

פרטים נוספים

מוקד ביטחוני

קריאה לכיבוי אש, משטרה וכוחות אחרים בחירום

פרטים נוספים

שרות קישור ליעוץ רפואי טלפוני

שרות יעוץ רפואי טלפוני בקישור עם רופא ההסדר 24 שעות ביממה בנושאים הבאים :

  • רפואת משפחה.
  • יעוץ תרופתי ( פרמקולוגי )
  • השרות ניתן חינם ללא השתתפות עצמית .

    הזמנת שרות רפואי וביקור בית של רופא

    הזמנת שירותים רפואיים – שירותי הזמנת רופא לבית המנוי הכוללים ביקורי רופא בבית המנוי 24 שעות ביממה כל ימות השנה (למעט יום כיפור ) מצויד בכל הציוד הרפואי הדרוש כולל א.ק.ג. לבדיקת הלב ובנוסף :

    • בדיקה רפואית מקיפה
    • תרופות ראשוניות ל 24 שעות
    • תעודה רפואית .
    • הפניה לבית חולים – במידת הצורך
    • מרשם לתרופות – במידת הצורך

    פינוי באמבולנס רגיל או נט”ן – חינם באישור רופא ההסדר שנכח בבית הלקוח

    מוקד לחצן מצוקה וקריאה

    מוקד קריאה המחובר לקו הטלפון הקיים ולחצן אלחוטי עמיד במים. בלחיצה על המכשיר או הלחצן האלחוטי נפתח קו דיבור שמיעה בין המוקד לבין המנוי, המאפשר למנוי לדבר ולשמוע את המוקד מכל מקום בבית. לאחר לחיצה, מופיעים במוקד המצוקה כל פרטיו של הלקוח הכוללים בין היתר את פרטי אנשי הקשר, מחלות, אלרגיות ועוד.
    המכשיר הינו מכשיר מדגם CAREPHONE, המיוצר ומשווק על ידי חברת מוקד אנוש. המכשיר כולל:
    – חיבור לקו הטלפון על ידי תקע/שקע עפ”י תקן בזק.
    – זיהוי באופן עצמאי חיוג טונים/פולסים
    – סוללת גיבוי נטענת ל 24 שעות תוך דיווח למוקד על מצב הסוללה.
    – התראה בבית המנוי על ניתוק קו הטלפון
    – מיקרופון רגיש מאוד
    – רמקול בעל עוצמה חזקה
    – התראה על הפסקת חשמל בבית המנוי
    – כפתור הפעלה מהמכשיר בנוסף ללחצן אלחוטי
    – סגירת קריאה על ידי המוקד
    – עדיפות למכשיר על הטלפון בזמן קריאה
    – לחצן מצוקה אלחוטי דמוי שעון ועמיד במים
    – ניתן לענות את הלחצן על היד או סביב הצוואר
    – ביקורת לבדיקת הסוללה בלחצן

    שירות "אישי ארצי"

    מוקד הזמנת שירות טלפוני בשיחת חינם
    שירותי מוקד אנוש “ירדפו ” אחרי המנוי בכל רחבי הארץ . המנוי זכאי להזמין את השרות או לקבל את המידע לו הוא זקוק בין אם מביתו ובין אם מחוץ לביתו . על הכרטיס מוטבע מספר טלפון 800-1 שיחת חינם אשר מאפשר למנוי ליצור קשר 24 שעות ביממה כל ימות השנה מכל טלפון ציבורי , סלולרי או רגיל ללא תשלום .
    במידה ואין למנוי אפשרות לחייג בעצמו או במידה וגורם חירום ( כגון : משטרה , רופא או גורם אחר ) מצא את המנוי וזקוק למידע מיידי עליו – באפשרותו ליצור קשר עם המוקד על ידי מספר הטלפון .

    שירותי מידע

    • בתי מרקחת תורנים 24 שעות ביממה.
    • בתי חולים
    • בתי חולים פרטיים
    • מוסדות ביטוח לאומי ויעוץ לקשיש (כתובות טלפונים שעות פתיחה וסגירה)
    • מוסדות ממשלתיים ( כתובות טלפונים שעות פתיחה וסגירה )
    • בתי הבראה ומרגוע
    • אכסניות
    • בתי מלון
    • טיולים מאורגנים בארץ ובחו”ל
    • טיפולי שיניים – עזרה ראשונה 24 שעות ביממה .
    • בדיקת ראיה
    • מעבדות רפואיות
    • מידע כללי בנושאי צרכנות
    • מידע כללי בנושאי פנאי ותרבות
    • מידע כללי לגבי מסעדות
    • מידע לגבי משלוחי אוכל לבית הלקוח.
    • מידע לגבי תחבורה ציבורית

    שירותי מוקד אישיים

    שירותים לבית
    תוכנית שרותי החרום לבית הינה תוכנית ייחודית אשר נותנת מענה לעזרה ראשונה 24 שעות ביממה 364 יום בשנה בכל מקרה חרום בתחומי האינסטלציה , חשמל ופתיחת דלתות ( פריצה מנעולים )
    השרות ניתן ע”י בעלי מקצוע מוסמכים , אמינים ומקצועיים וכולל:

    • תקלות אינסטלציה : איתור ותיקון תקלות במערכת המים חמים או קרים דוודים , נזילות וכו…
    • תקלות במערכת הביוב : איתור ותיקון תקלות במערכת הביוב או במי הדולחין , פתיחת סתימות בצנרת וכו..
    • תקלות במערכת החשמל : איתור ותיקון תקלות במערכת החשמל , תקלות הגורמות להפסקת חשמל בידודם והשבת החשמל לדירה
    • פתיחת דלתות : במקרה של דלתות נעולות ( אדם לכוד או חוסר יכולת להכנס לדירה או לחדר ) תפתח הדלת או תפרץ ( באישור המנוי ) ע”י אדם מוסמך .
    • הפניית, זגג, גגן , גנן , שיפוצים , צבעי , שירותי הובלה וכו.. במקרים של חירום ושיגרה בתשלום לספק השרות .

    שירותים אישיים
    הפניית שליחויות קלות בכל הארץ , הזמנת מוניות , משלוח פרחים , קביעת תורים ואישורם ועוד ( בתשלום לספק השרות ) .

    שירותי יעוץ

    • הפנייה ליעוץ באיתור והרשמה בבתי אבות (כולל סיעודים)
    • הפנייה ליעוץ בנושאי החזרי מס בגין טיפולים וסיעודים
    • הפנייה ליעוץ בנושאי ביטוחים שונים
    • הפנייה ליעוץ ראשוני בנושא התאמת מבנים פנים חוץ לצרכי חולים נכים וקשישים
    • הפנייה ליעוץ משפטי ראשוני בנושאי נכסים , ירושות , אפוטרופוס וכו..
    • הפנייה ליעוץ בנושא סוכרת : תרופות תכשירים ומכשירים.
    • הפנייה ליעוץ בנושא סיעוד לבית , מוצרי ספיגה וכו..
    • הפנייה ליעוץ בנושא מטפלים ומטפלות מהארץ ומחו”ל
    • הפנייה ליעוץ בנושא אורטופדי

    שרות ביטחוני אישי

    – הזנקת משטרה במקרה של חשש לפריצה, לאלימות או לבטחון המנוי, הזנקת כוחות בהתאם לצורך.
    – הזנקת מכבי אש במקרה של שריפה או חשש לשריפה, דליפת גז או חשש לדליפה.
    – פריצת מנעולים – כניסה לבית הלקוח במצב חרום כאשר לא ניתן להיכנס לבית דרך הדלת
    – איתור בחרום ובשגרה – שכנים, קרובי משפחה, חברים ואנשי קשר לבקשת המנוי או במצב חרום. במצב חירום במקרים בהם צריך לפתוח דלת ובמקרה שיגרה במצב של בדידות או לבקשת המנוי. המוקד מיידע את אנשי הקשר אשר נבחרו על ידי המנוי בכל מצב חרום לפניו ואחריו או בכל בקשה אחרת.

    מוקד “אוזן קשבת” וקשר עם המנויים
    החברה תקיים קשר עם המנויים על מנת לבדוק את מכשיר המצוקה אשר ברשותו, כמו גם שיחות אישיות 24 שעות ביממה כל ימות השנה עם המנוי להפגת מצבי בדידות , פחד וחרדה על פי בקשה .

    לשתף זה מעשה חברי...